wave Created with Sketch.
Alle materialer på denne side kan frit downloades og bruges af alle danske roklubber, der er medlem af DFfR.

Nu er der landet en ny rekrutteringspakke.

Skal I også til at rekruttere nye medlemmer til ergometrene i jeres klub? Så har vi lavet nogle materialer til jer, så det bliver lidt nemmere.

Vi har lavet en rekrutteringspakke, der indeholder lidt forskelligt. Her er både forslag til pressemeddelelser, pressebilleder samt billeder og videoer I kan bruge på Facebook. Og så er der naturligvis også en vejledning til pakken, som vi anbefaler at du læser igennem.

Du finder alle materialerne i en Google Drev mappe, oprettet til formålet. Vi anbefaler at du henter hele mappen ned på din computer, og så sorterer i det derfra. Så kan du vælge til og fra, som det passer dig.

Det er blandt andet et billede som dette, du kan finde i pakken.


Tidligere udgivne materialer:

Al materiale er samlet i en Google Drev mappe. Her finder du:

  • Over 20 forskellige billeder til Facebook. Der er både billeder der signalerer børn, unge, voksne og 60+. Nogle billeder signalerer hygge – andre signalerer træning. Der bør være rigeligt at vælge imellem.
    Når I bruger billederne på Facebook skal I skrive jeres egen tekst i statusfeltet samt indsætte et link til lige præcis den side I ønsker at målgruppen skal lande på.
  • Et par små korte videoer som skal oploades direkte i Facebook. I statusfeltet skriver I jeres egen tekst, og indsætter et link til lige præcis den side I ønsker at målgruppen skal lande på.
  • Postkort til uddeling ifm. eksempelvis Åbent Hus arrangement.
    I rekrutteringspakken kan du se et eksempel på to færdige flyer – en der er målrettet unge og en der er målrettet voksne. Materialet er generisk. Det vil sige, at du blot skal versionere teksten og finde lidt billeder fra din klub, som I ønsker at have på jeres flyer. Vi laver design og opsætning for jer.
    Tekst og billeder skal sende til Anna Karina Gravad, akg@roning.dk.

Rekrutteringspakken opdateres løbende.

Et par eksempler på nogle af billederne, der er målrettet til Facebook